Chcesz mnie o coś zapytać? Podobają Ci się moje prace i chcesz bym wykonała coś dla Ciebie? Napisz do mnie!
agata.kociolkiewicz@gmail.com

poniedziałek, 31 maja 2010

"Podaj dalej"

Hej ! Dzisiaj nie twórczo chociaz zeszyt dla mamy już jest gotowy, ale nie 'obfocony'. Najprawdopodobniej będe mogła przyjechać na Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu , nawet nie wiecie jak baaaardzo się cieszę :). Wziełam udział w wymianie inchies u Poppy. Także wziełam udział w zabawie u Karoli, która jest łańcuszkiem, więc zapraszam was do wspólnej zabawy ze mną. Oto zasady:
1.Musisz mieć własnego bloga.
2.Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym postem komentarz i wyrazą chęć udziału w zabawie, dostaną ode mnie ręcznie robiony upominek, na którego wysłanie mam 365 dni.
3.Ty musisz zorganizować taką samą zabawę u siebie, dzięki czemu dajesz szanse kolejnym 3 osobom na prezent, zrobiony przez Ciebie.
4.Każdy blogowicz moze wziąć udział w takiej zabawie tylko 3 razy.

Prosze nie bójcie się! Postaram się zrobić coś ładnego :P. Kto pierwszy ten lepszy, czekam na szczęśliwą trójke! Proszę o meila w komentarzu :)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się chętnie zapiszę.Pozdrawiam :)
    kat1985@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się zapiszę
    sunshine1801@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no to i ja się zapisuję ;D
    areyoucrying@op.pl
    (tylko czy ja chętnych u mnie na zabawę znajdę XD )

    OdpowiedzUsuń